söndag 25 december 2011

Tio låtar på repeat?

Nu sitter jag på tåget till Östersund med byte i Stockholm på två timmar. Passar på att träffa Noha jag gick teater med för några år sedan. 2008 tror jag det var. Har med datorn för att plugga hemtenta i entrepenörskursen. Då jag startade datorn upptäckte jag att nästan all musik försvunnit från den. Skumt! Ännu skummare är att jag har tio låtar kvar. Varför försvann inte dem också? Skumt skumtare skumtast!

De låtar jag har att lyssna på under min 8 timmar långa färd är alltså
Mr. Scruff - Kalimba
Caramba - Hubba Hubba zoot zoot
Richard Stoltzman - Maid with flaxen hair
Bob Arci - Sleep away
Björn Afzelius - Carlos
Clay Aiken - Measure a man
Hot stuff
Rhapsody - the village of dwarves
Rhapsody - Triumph for my magic steel
Phil Collins - Can't stop loving you

2 kommentarer:

Fummelfot sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Fummelfot sa...

Skumt, skummare, skumtomte? Hoppas du haft en fin jul och god fortsättning! :)