lördag 27 augusti 2011

Bäääh-väska

I've made a bääähg! :)

Sydde den igår från ett mönster jag hittade i en av mammas alla sytidningar. Nu är ju inte jag någon syexpert och det syns massa småfel och sömmarna är inte helt raka ja ni vet, men jag tränar ju i alla fall! Nästa gång kanske det blir finare. Och om inte det så gången efter det! Jag ändrade en grej i mönstret förresten. Jag la till en innerficka i väskan och det beror på att jag älskar fickor! De är så praktiska!

Väskan är egentligen större än vad den ser ut att vara på bilden. Öppningen
upptill är lite mer än en halvmeter.

Innerfickan.

3 kommentarer:

Loriel sa...

Haha, vad vitsigt med en bääähg! =) Är den ämnad till något särskilt?

Malin sa...

Fan va snygg! Även om det borde varit dinos på denna istället, denna borde istället tillhöra natta :)

Gunilla sa...

Jättefin väska Anna. Det märks tydligt vem du har ärvt dina talanger ifrån.
Kram
Gunilla