onsdag 18 maj 2011

Ny design av hemsidan på g

Håller på att fixa till en ny design av hemsidan. Har hittills fått klart startsidan och nästan två sidor till. Är grymt nöjd hittills. Ser fram emot att höra va ni tycker då jag lägger upp den.

Idag jobbade vi med projektet i skolan och efter det åkte jag och Alex och träffade Ikka inne i stan och tjötade massa och hade sköj! Vi tog en sväng förbi Barbarella pga att jag ville kolla upp varför mina två nya hål inte läker som de ska. De var jättetrevliga där som alltid och gav tipset att göra en saltlösning, hälla vattnet i ett glas eller mugg och sätta det mot örat. Duktig som jag är så gjorde jag detta och såg nog smått lustig ut där jag satt i soffan med ett shortglas mot örat. Skulle nog ha tagit en bild, men ni får träna på er fantasiförmåga denna gången istället.

Imorrn ska jag jobba och sedan på jobbaktivtet med Lernia. Det innebär femkamp på Liseberg och sedan middag. Trevligt värre! Har aldrig varit med i femkamp på Liseberg innan så det ska bli skoj. Ser fram emot att träffa alla kollegor där. Känner ingen mer än min chef Agneta. Jo en till som jobbar på samma företag som jag, men kunde inte komma.

Ha det fint! Imorrn kommer det va hyfsat fint väder med sol, 14 grader och en hel del blåst. Håll tummarna för mig på femkampen imorrn!
Läskiga kaniner på Liseberg. Bild från http://guuummsan.blogg.se 

Inga kommentarer: