onsdag 25 maj 2011

Annqa goes pudel

På vägen hem från skolan idag köpte jag en locktång. Har tänkt på att köpa en ett bra tag bakåt. Det fick till slut bli en OBH Nordica Beach Curls 5842 på Siba. Jag var sjukt nyfiken på att prova den så efter att ha promenerat hem i kraftig blåst (fick hålla i plastpåsen med kartongen i så den inte skulle flyga rakt upp i ansiktet på någon som jag gick förbi (det hade iofs varit en humoristisk syn)). Anyway väl hemma så tryckte jag in kontakten och tryckte på on-knappen. Då den var varm började jag att locka... Well nu är jag ju inte jag någon van användare så det gick väl sådär. Efter lite övande så kändes det som att blev bättre resultat. Mitt hår blev tillslut lika lockigt som en pudels (nästan). Kommer säkerligen bli ännu bättre nästa gång efter ännu mer övning.

1 kommentar:

Malin sa...

malin gillar pudel :)