onsdag 20 april 2011

Layout till Metro Student II

Imorrn är det deadline för studentredaktionens del i Metro Student Magazine. Jag och Fredrik har fixat layouten denna gången. Skoj! :) Blir lite annan design på layouten än va jag gjorde i förra numret. Planerar att lägga upp bilder på layouten på min hemsida. Ska bara höra med redaktionen om de går med på att deras text & bild är med. Annars får jag köra med lorem ipsum text och hitta andra alternativa lösningar.

Idag har jag extrajobbat. Också skoj! Tog en sväng förbi träningen på vägen hem. Möttes av ett filmteam en bit bortanför ingången till Life. Smet in till receptionen på Life och frågade om de visste vad som var på gång. Filmteamet spelade tydligen in nästa Johan Falk-filmen.

Kom hem för några timmar sen och nommade äpple och grekisk yoghurt. YUM! Definitly a winner! Ska snart studsa i säng. Ska åka tidigare till skolan imorrn och fixa det allra sista med Metro :)

See ya!

De här stiliga grabbarna får vara med bara för att jag lyssnar på
Ghostbuster-låten just nu ^^ Bildkälla:
http://images.tweaktown.com/imagebank/ghostbusters1_full.jpg

3 kommentarer:

Loriel sa...

Jag såg också filminspelningen och undrade vad det var! Coolt!
.. Dessutom åt jag grekisk yoghurt på kvällen, dock med vinbär, nötter och honung, istället för äpple =)
kram

Annqa sa...

Mums! Lät också gott! :)

fredrik sa...

woopwoop