torsdag 17 februari 2011

The design of everyday things

Det är titeln på en bok i läser i skolan nu. Den är jättebra och intressant. Vissa grejer känner jag igen sen innan eftersom jag läste design på gymnasiet och vi läste sånt då. Dock alltid kul att läsa mer om det så jag klagar inte på vår kursbok ^^

Köks update: Vi tapetserade den diagonala väggen vid spisen igår kväll och satte upp fläkten (typ kl 00.00). Blev jättesnyggt! Bild kommer nog då det är helt klart. Jag ska börja skruva ihop den lilla hyllan som ska va bredvid städskåpet härnäst. Misstänker dock att jag kommer behöva köpa skruvar eftersom de vi har troligtvis är alldeles för långa.

Idag fyller förresten apan papan Monkii Malin år! Jättegrattis till dig sötapan! :D

1 kommentar:

Malin sa...

tack så jättemkt söt dino :)